Звіт щодо результатів розгляду запитів на отримання публічної інформації за ІІ квартал 2017 року
04.07.2017
Протягом звітного періоду до відділу документального забезпечення-канцелярія надійшло 7 запитів на отримання публічної інформації.
Запити на інформацію надійшли електронною поштою від фізичних осіб-4 та від юридичної особи-3.
Запити складені:
- із використанням типової форми запиту, розміщеної на веб-сайті Івано-Франківського окружного адміністративного суду- 1;
- у довільній письмовій формі- 6.
Запити стосувалися:
- фактичних видатків на оплату праці працівників апарату Івано-Франківського окружного адміністративного суду у січні-березні 2017 року;
- дати щодо виборів голови та заступника голови Івано-Франківського окружного адміністративного суду; кандидатури на посаду голови і заступника голови Івано-Франківського окружного адміністративного суду; суддів які б обіймали посаду голови чи заступника голови Івано-Франківського окружного адміністративного суду два строки поспіль;
- списку суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду, які здійснюють повноваження суддів та помічників суддів;
- щодо надання суддям службового житла у 2013-2017 роках;
- переліку вакантних посад працівників апарату Івано-Франківського окружного адміністративного суду;
- списку суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду із зазначенням голови суду та його заступників, судді-спікера, прес-секретаря, а також інформації щодо здійснення суддями правосуддя або причини його нездійснення;
Розглянуто та надано інформацію на 7 запитів, із них:
- на 7 запитів надано публічну інформацію;
За результатами розгляду запитів відповіді надані у письмовій формі, із них
7-надіслано електронною поштою .