Звіт щодо результатів розгляду запитів на отримання публічної інформації за перший квартал 2025 року
01.04.2025
На початок першого кварталу 2025 року на розгляді Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебувало 3 запити на отримання публічної інформації.
Протягом звітного періоду до відділу документального забезпечення-канцелярія Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло 11 запитів на отримання публічної інформації: 7 від фізичних осіб та 4 від юридичних осіб.
Всі 14 запитів, які перебували на розгляді суду, надійшли на електронну пошту суду, з них 8 – надіслані за належністю Державною судовою адміністрацією України.
Запити складені:
- із використанням типової форми запиту, розміщеної на веб-сайті Державної судової адміністрації України – 6;
- із використанням типової форми запиту, розміщеної на веб-сайті Івано-Франківського окружного адміністративного суду – 2;
- у довільній письмовій формі – 5.
Запити стосувалися надання інформації щодо:
- кількості витрачених коштів на заробітну плату, на доплати до посадового окладу та соціальних витрат суддям, суддів, які вийшли у відставку;
- закупленої нової техніки за 2022-2024 роки та техніки, наявності планів або технічних програм щодо оновлення технічного забезпечення на 2024-2025 роки;
- розподілу та розгляду адміністративної справи, переданої Київським окружним адміністративним судом відповідно до Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружного адміністративного суду м. Києва (2 запити);
- надання дозволу на огляд адміністративної справи з можливістю проведення фотофіксації
- надання інформації в адміністративній справі (2 запити);
- кількості суддів, які отримують доплату за наукові ступені;
- надання статистичної інформації щодо розгляду судових справ на 2024 рік;
- службового житла, яке знаходиться у користування суддів та інших учасників судової системи; про рівень заробітних плат (заробітна плата та всі види стимулюючих виплат) працівників судової системи та суддів за останні 5 років;
- закордонних відряджень суддів;
- суддів, які увільнені від здійснення судочинства у зв’язку із проходженням військової служби;
- відповідальної особи за посадою, уповноваженою на внесення РНОКПП фізичних осіб та ЄДРПОУ юридичних осіб до додаткових відомостей про учасників судових справ.
Розглянуто та надано інформацію на 14 запитів, з них:
- на 12 запитів надано публічну інформацію;
- на 1 запит надано інформацію з роз’ясненням, що приписи Закону України «Про доступ до публічної інформації» не розповсюджуються на клопотання/заяви про ознайомлення з матеріалами судової справи;
- на 1 запит надано інформацію з роз’ясненням, що запитувану інформацію заявник вправі отримувати у порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства, а не Законом України «Про доступ до публічної інформації».
За результатами розгляду запитів всі відповіді надані у письмовій формі, з них 13 надіслані заявникам електронною поштою, 1 – засобами поштового зв’язку АТ “Укрпошта».
Керівник апарату
Івано-Франківського окружного
адміністративного суду Ельвіра ГУРКОВА