Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
17 травня 2019 року в м. Києві відбувся семінар для суддів за підтримки громадської організації “Українська асоціація маркетингу” спільно з громадською організацією “Всеукраїнська асоціація жінок-суддів” в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта на тему: “Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілками влади”
Під час семінару представники асоціацій – члени Індустріального гендерного комітету з реклами: генеральний директор Громадської організації “Українська асоціація маркетингу” Ірина Лилик, Голова Київського Регіонального Представництва ІГКР Олена Бучинська, експерт ІГКР – Ольга Максименко (президент Експертної Міжгалузевої Асоціації України) розповіли про український досвід протидії дискримінаційній рекламі. Стандарт недискримінації реклами. А саме:
Метою впровадження Стандарту є створення дієвих механізмів саморегулювання ринку реклами для підвищення рівня соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетингових відносин та попередження розповсюдження дискримінаційних практик засобами реклами.
Олег Кобельков, начальник відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Департаментів захисту споживачів Держпродспоживслужби України розповів про практичні аспекти здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу.
Рекламна діяльність в Україні регулюється Законом України “Про рекламу” згідно статті 1 Закону визначено, що “Реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару”
На завершення семінару Суддя Касаційного адміністративного суду Верховного Суду Ірина Желтобрюх та суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Надія Микитин поділились знаннями про особливості доказування та практику розгляду справ щодо контролю за дотриманням законодавства про рекламу.