Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Щодо електронного документообігу судових справ
У зв’язку з запланованим впровадженням в роботу суду з 01 січня 2019 року Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС) та її модуля - підсистеми «Електронний суд», в Івано-Франківському окружному адміністративному суді розпочато переведення матеріалів справ в електронну форму.
Сканування документів необхідне для можливості їх надсилання в електронному вигляді сторонам по справі та іншим учасникам процесу в передбачених процесуальним законодавством випадках, а також для запровадження створення та ведення судової справи в електронній формі та її дистанційного витребування судами апеляційної та касаційної інстанції.
Технічні вимоги до копій відсканованих документів, що в подальшому будуть експортовані до підсистеми «Електронний суд» є досить значними.
Подання учасниками судового процесу паперової форми документів низької якості, або які є вже досить застарілими не забезпечить бажаного результату.
Просимо учасників судового процесу при подачі до суду позовів, клопотань, заяв, та будь-яких інших письмових доказів, не зшивати зазначені документи металевими зшивачами або будь-яким іншим способом, що утруднює чи робить неможливим їх подальше сканування, а скріплювати документи канцелярськими скріпками, біндерами, тощо.
Для сканування матеріалів судових справ витрачається значна частина часу та задіюється чималий людський ресурс, а тому документи прохання подавати до канцелярії суду не пізніше ніж за 30 хв. до початку судового засідання.
Дякуємо за розуміння та сподіваємося на співпрацю!